30 Ekim 2010 Cumartesi

BENİ SİZ DELİRTTİNİZ..


 Nöbet ertesi dumur durum notları ; Saat 20:08 (25.10.2010)  
 İstanbul Bağcılar ilçesinde ****** mahallesinde asayişten gelen trafik kazası anonsu üzerine vaka çıkışı yaptık.Kaza adresine 4 dk.da ulaştık fakat yol ortasına park edilmiş bir araç yüzünden ambulansı olay mahalline park edemedik..Ambulanstan inip acil çantasını alıp yerde yatan yaralı şahıslara doğru yürümeye başladık bir yandan da ‘’araç sahibi aracını acilen kaldırsın’’ diye uyarı anonsu yapıyordum...Bir adam yanıma yaklaşıp ‘’araç sahibi benim’’ dedi.’’Aracınızı acilen kaldırın’’dedim.’’Ama yardım ediyorum ben’’dedi.’’Artık biz buradayız aracı kaldırın ki ambulans yaklaşsın’’dedim.’’Senin diploman varsa benim de ilk yardım sertifikam var sen ne konuşuyorsun bee’’diye bağırmaya başlayınca sabrın son damlasını tükettim.’’Bilgide diplomada bende..sertifika sende..malzemeler ambulansta..şimdi çek lan arabanı ordan’’diye çıkışınca sevgili gönüllü aracına yöneldi…Evet beni siz delirttiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder